Advertisement

ODWOŁAŁEM PREMIERĘ E-BOOK'A *plan treningowy*

ODWOŁAŁEM PREMIERĘ E-BOOK'A *plan treningowy* ✘ZBUDUJ ESTETYCZNĄ SYLWETKĘ:


✘Narzędzie, które zmieni KAŻDĄ sylwetkę:


✘Moja marka odzieżowa:

___

✘Mój drugi kanał ➞
___

✘ Moje E-booki, dzięki którym każdy może kształtować swoją sylwetkę na własną rekę ➞ kod rabatowy „YOUTUBE”:

Dla Kobiet ➞
Dla Mężczyzn ➞
___

✘Oszczędź 10% z kodem „SZMEXY” na całym zamówieniu w PROZIS (lider rynku europejskiego w dziedzinie żywienia sportowego)


✘Moja suplementacja:
Omega-3 ➞
Białko ➞
Kreatyna ➞
Cytrulina ➞

✘Produkty, których używam:
Plecak na trening ➞
Szczoteczka do zębów ➞
Opaska do mierzenia kroków ➞
Ręcznik ➞

✘Smakołyki, które polecam:
Mix do Pancake’ów ➞
Batony proteinowe Melty ➞
Batony proteinowe Zero Bar ➞
Proteinowe muesli ➞
Proteinowa czekolada ➞
___

NAJSILNIEJSZA KAWA NA ŚWIECIE
Kod "Szmexy" na -15%

___

✘ Moja strona internetowa –
✘ Instagram ➞
✘ Fanpage ➞
✘ Mail ➞ piotr.tomaszewski.93@gmail.com
✘Grupa na FB ➞
✘LinkedIn ➞
✘PLAYLISTA ➞
✘Rejestrując się z tego linku dostajesz 100zł na pierwszą podróż

szmexy,piotr tomaszewski,tomaszewski,estetyczna sylwetka,program gladiator,plan treningowy,gotowy plan treningowy,siłownia plan,ćwiczenia,siłownia,męska sylwetka,plażowa sylwetka,odwołałem premierę,masa,budowanie masy mięsniowej,jak budować masę,budowanie mięśni,mięsnie,obręcz barkowa,plecy,klata,łapy,ramiona,barki,progresja,jak progressować,progresja ciężaru,

Post a Comment

0 Comments