Advertisement

WHERE HAVE I BEEN? | NEREDEYDİM?

WHERE HAVE I BEEN? | NEREDEYDİM? #wherehaveibeen #neredeydim #ingilizcepratik

Hepinize merhaba!

Uzun süredir kanalda yoktum, İngilizce bir video ile geri dönüş yapayım dedim. Videoda da dediğim gibi biraz şahsi sebeplerle uzak kalmak istedim. Geri dönecek enerjiyi bulunca da geri geldim tabii :) Benden İngilizce video çekmemi çok istemiştiniz. Gerçekten sadece kamerayı açtım ve önüme koydum. Tüm içtenliğimle size olanları yansıtmak istedim.

Saklamama gerek olduğumu düşünmüyorum, geçtiğimiz haftalarda bir panik atak geçirdim. Hayatımda pek çok şeyin üst üste gelmesiyle kaçınılmaz son oldu açıkçası. Hepimiz depresyon, panik atak gibi mental sağlığımızla alakalı problemler yaşama eğiliminde olabiliriz ve bu çok normal. Lütfen bu tarz şeyler yaşıyorsanız destek alın, bunda utanacak bir şey yok :)

Umarım videom her açıdan faydalı olur :)

Sevgiler!



Kanala abone olmayı unutmayın!

Bana ulaşabileceğiniz sosyal medya hesaplarım:





wherehaveibeen,vlog,vlogger,purple hair,coloured hair,neredeydim,neler yapıyorum,ingilizce,english,ingilizce eğitim,pratik,speaking,listening,dinleme becerileri,konuşma pratiği,ingiliz aksanı,ingilizce konuşma,

Post a Comment

0 Comments