Advertisement

DIT SOORT LESSEN VIND IK LEUK OM TE GEVEN EN BIJ PAPA ETEN - JUF VLOGT #196

DIT SOORT LESSEN VIND IK LEUK OM TE GEVEN EN BIJ PAPA ETEN - JUF VLOGT #196 #jufvlogt #onderwijs #basisschool

De 'juf vlogt' stickers zijn NU te koop bij


Hoi en welkom op mijn kanaal 😁
Ik ben Charlotte Hoeboer, geboren op 19 juli 1989 en ik woon samen met mijn vriend Sven in Hoorn. Wij hebben drie katten. Sammie, Moos en Mango. Ik ben fulltime leerkracht van groep 4/5. Hierdoor heb ik helaas geen vast uploadschema. Video's die je vooral kunt verwachten op mijn kanaal? Juffenvlogs, weekendvlogs en extra video's. Check vooral de afspeellijsten die ik heb samengesteld!

✖ Onderwijs Q&A:
✖ Schooltour:
✖ INSTA:
✖ E-MAIL: charlottehoeboer036@gmail.com

Je kunt je eerste HelloFresh Box nu met €25,- korting bestellen. Gebruik de volgende kortingscode om korting te krijgen: CHAHOE. En het leuke is.. Sven en ik krijgen dan ook korting op onze nieuwe box!


Mijn afspeellijsten:
Vlogs:
Weekend:
Extra's:
Vakanties:
Tamaartje:
Takesover:
Afvallen4:
Afvallen5:
Afvallenitalia:
Afvallen bikiniproof:

VLOGT

Post a Comment

0 Comments