Advertisement

me being a clown for 10 mins straight aka. JAK JSEM LETĚLA DO BERLÍNA...JENTAK | SugarDenny

me being a clown for 10 mins straight aka. JAK JSEM LETĚLA DO BERLÍNA...JENTAK | SugarDenny 💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘
jsem prostě klaun a nemám k tomu nic víc co dodat.
_________________________________________________________

Můj instagram:
Můj twitter:

Pro všechny obchodní záležitosti prosím kontaktujte: DennyKourilkova@gmail.com
For all business purposes please contact: Dennykourilkova@gmail.com

NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY

Kolik ti je a kdy máš narozeniny?
- je mi 16, narozeniny mám 18.6.2003

Máš brigádu nebo ti věci platí rodiče?
- vydělávám si díky youtube a spolupracím. věci, co ukazuji ve videích (oblečení, kosmetiku, boty, elektroniku..) si kupuju sama.

Na co natáčíš a v čem stříháš videa?
- Canon G7X Mark ii nebo iPhone XS Max
- v iMovie

SugarDenny

Post a Comment

0 Comments